Szanowni Państwo,
Mimo trudnej sytuacji staramy się pomagać naszym pacjentom. Od 17.03.2020 r. uruchamiamy teleporady z zakresu wizyt ginekologiczno-położniczych dla pacjentek, które obawiają się wychodzenia z domu a zakres wizyty to umożliwia (np. E-recepta czy zwolnienie w wersji elektronicznej)
Zasady wizyty telefonicznej – teleporady w Przychodni Specjalistycznej św. Zofii
1. Na teleporadę prosimy o zapisywanie się poprzez nasze call-center /22/ 25 59 900
2.
Pacjentki korzystające z wizyt komercyjnych prosimy o dokonanie wpłaty na numer konta 27124062471111000049753815
kwoty wskazanej przez pracownika call-center.
Cennik wizyt telefonicznych znajduje się
TUTAJ
3. Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres przychodnia@szpitalzelazna.pl z adnotacja teleporada.
4.
Pacjentki, które są aktualnie zarejestrowane - zgodnie z kolejką NFZ na wizytę w naszej Przychodni (tylko kolejne wizyty na NFZ) informują mailowo na adres:
przychodnia@szpitalzelazna.pl
o chęci odbycia teleporady.
W tytule maila prosimy wpisać teleporada NFZ
Teleporada może być zrealizowana
tylko w dniu i godzinie zaplanowanej już wizyty.
5. Do pacjentki dzwoni lekarz w umówionym dniu i godzinie (prosimy o wyrozumiałość i cierpliwe oczekiwanie na telefon).
Czas konsultacji jest taki sam jak standardowej wizyty u danego lekarza.
6. Po odbyciu wizyty pacjentka może umówić się przez na następną wizytę za pośrednictwem call-center.